Článok I.
Vymedzenie pojmov
- Prevádzkovateľom
eshopu www.geraniumeshop.wh.sk je spoločnosť GERANIUM s.r.o., IČO: 31436471 so
sídlom Semenárska 1, 922 03
Vrbové, zapísaná v OR OS Trnava
v oddiely: Sro, vo vložke
3143/T (ďalej v texte len „GERANIUM s.r.o.“).
- Predávajúcim
je GERANIUM s.r.o.
- Kupujúcim
(spotrebiteľom) je každý návštevník eshopu, ktorý prostredníctvom eshopu
vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom
rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej
zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti,
zamestnania alebo povolania.
- Kupujúcim
je aj osoba, ktorá je podnikateľským subjektom, podnikajúcim na základe
živnostenského oprávnenia a tovar kupuje za účelom jeho ďalšieho
predaja.
- Eshopom
je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným
prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov a služieb.
- Tovarom
sú všetky produkty zverejnené na stránkach eshopu.
- Objednávka
vzniká potvrdením procesu objednávania v eshope, výberom tovarov
kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
- Spotrebiteľ
plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom eshopu,
e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.
Článok II.
Cena
1.
Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné. Prevádzkovateľ
eshopu je plátca DPH.
2.
Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke eshopu
v momente vykonania nákupu.
Článok III.
Objednávka
- Objednávka
vzniká potvrdením procesu objednávania v eshope výberom tovarov
kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre
korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v
objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný
tovar.
- Kupujúci
môže objednávku zaslať aj formou e-mailu na email eshop@geranium.sk.
Takto zaslaná objednávka musí obsahovať údaje o kupujúcom, konkrétne
meno, priezvisko, ulicu + popisné číslo, PSČ, obec, e-mail, telefón.
Objednávka musí ďalej obsahovať označenie (kód) a množstvo tovaru,
spôsob platby a dopravy.
- Kupujúci
zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov v čase
ich objednania u predávajúceho a teda objednávka sa stáva pre
spotrebiteľa záväznou.
- Potvrdením
objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné
meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim
a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje
inak.
- Kupujúcemu
je po vytvorení objednávky v eshope automaticky generovaný e-mail
s potvrdením prijatia objednávky eshopom. Tento e-mail nie je potvrdením
tovaru v zmysle ods. 4. tohto článku.
- Kupujúci
je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného
tovaru ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
- Ak
predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote
na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to
z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu
alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny,
pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej
moci, môže objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail.
Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci
v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je
možné overiť, napríklad nesprávny e-mail alebo telefonický kontakt. Za
overenie sa pokladá možnosť spätného kontaktovania kupujúceho na danom
telefónnom čísle alebo e-mailovej adrese. Ak kupujúci zaplatil preddavok,
tento je mu predávajúci povinný vrátiť najneskôr do 14 dní odo dňa
zrušenia jeho objednávky.
- Ak
si kupujúci v objednávke zvolil ako spôsob platby "Bankový prevod
vopred", je kupujúci povinný vykonať platbu na základe údajov, ktoré
sa mu zobrazia ihneď po vytvorení a odoslaní objednávky. Po zaevidovaní
úhrady je predávajúci povinný kupujúcemu zaslať daňový doklad.
- V
prípade, že kupujúci neuhradí objednávku spôsobom uvedeným v bode 8. tohto
článku, predávajúci zašle kupujúcemu faktúru, na základe ktorej kupujúci
vykoná úhradu.
- Ak
kupujúci nevykoná úhradu v lehote splatnosti uvedenej na faktúre, je
predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a objednávku
stornovať.
- V
prípade, že si kupujúci objedná tovar, ktorý predávajúci nemá štandardne
na sklade, predávajúci takýto tovar kupujúcemu zabezpečí až po uhradení
preddavku vo výške, ktorá predstavuje minimálne 20 % z hodnoty
tovaru.
Článok IV.
Platobné podmienky
- Za
tovar v eshope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
a)
platba na dobierku (kupujúci zaplatí kúpnu cenu priamo kuriérovi
pri preberaní tovaru)
b)
platba v hotovosti, prípadne kartou pri osobnom prevzatí na
výdajnom mieste
c)
platba na základe faktúry – vopred, tovar bude expedovaný až po
prijatí peňažných prostriedkov na účet predávajúceho,
- Poplatky
pre jednotlivé druhy platieb sú uvedené v Čl. VI týchto Obchodných
podmienok.
- Predávajúci
môže poskytnúť kupujúcemu nasledovné druhy zliav:
a)
zľavu z ceny za dopravu pri nákupe tovaru nad určenú
hodnotu
b)
zľavu pre veľkoobchodného odberateľa
c)
iné zľavy podľa aktuálnych marketingových kampaní predávajúceho.
- Poskytované
zľavy nie je možné kumulovať.
Článok V.
Dodacie podmienky
- Kupujúci
berie na vedomie, že predávajúci prostredníctvom svojho eshopu ponúka
špecifický tovar, t. j. hlavne živé rastliny. S ohľadom na uvedené,
kupujúci berie na vedomie, že tento tovar je možné expedovať len
v období, kedy nie sú rastliny zazimované, t. j. v období zhruba
od marca do novembra.
- Kupujúci
zároveň berie na vedomie a súhlasí s tým, že tovar objednaný počas
jesennej sezóny, predávajúci začína expedovať zhruba od začiatku októbra.
Tovar, ktorý nie sú živé rastliny yvačajne zašle predávajúci kupujúcemu do
10 dní od vztvorenia objednávky, najmeskôr však do 30 dní od vztvorenia
objednávky.
- Predávajúci
je povinný zaslať kupujúcemu objednaný tovar najneskôr v termíne uvedenom
pri jednotlivých položkách objednávky, pričom termín dodania sa odvíja od
položky s najdlhšou dodacou dobou. Vo výnimočných prípadoch sa môže doba
dodania predĺžiť až na 30 dní od vytvorenia objednávky.
- Ak
sa v objednávke nachádza viacero položiek tovarov a časť
z nich nie je skladom, predávajúci informuje o tejto skutočnosti
kupujúceho priamo prostredníctvom eshopu, pričom sa môžu dohodnúť na
možnosti čiastočných dodávok.
- Spolu
s tovarom (prípadne v elektronickej podobe na e-mail kupujúceho
uvedený v objednávke) je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod
(pri tovaroch, charakter ktorých si to vyžaduje) ako i ostatné
dokumenty k tovaru od výrobcu.
- Za
miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
- Predávajúci
realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
- Kurierskej
spoločnosti Slovenská pošta,
a.s. .
- Osobne na predajnom mieste spoločnosti GERANIUM, s.r.o. vo Vrbovom
- Vlastnou dopravou predávajúceho (po predchádzajúcej dohode zmluvných
strán).
Článok VI.
Poplatky za prepravu,
balné a možnosti platieb
- Pri
platbe na dobierku (kupujúci
platí sumu za tovar pri preberaní tovaru priamo kuriérovi)
s doručením na územie Slovenskej a Českej republiky si predávajúci
účtuje k cene dopravného a balného (viď Článok VI. bod 5) príplatok 1 Euro s DPH.
- Uvedené poplatky (Čl. VI, bod 1 a
5) za prepravu, balné a možnosti platieb platia iba pre dodanie
tovaru s miestom dodania na území Slovenskej republiky.
- Predávajúci
sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom postupe
pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto druhy dopravy.
- Predávajúci
môže zaslať tovar, ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú
časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, za predpokladu,
že kupujúci si uhradí prepravné náklady za každú jednotlivú dodávku
tovaru.
Za štandardné poštovné (zahŕňa dopravné a balné) s doručením na územie
Slovenskej republiky uhradí kupujúci predávajúcemu 4,90 EUR. Pri objednávke
tovaru (tovarov), ktorých výsledný súčet cien predstavuje sumu rovnú alebo
vyššiu ako 80,- EUR kupujúci poštovné neplatí.
Článok VII.
Prevod vlastníckeho
práva
- Vlastnícke
právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom úhrady
kúpnej sumy, resp. dňom doručenia tovaru.
- Pri
tovare, na ktorý sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si
predávajúci vyhradzuje právo, v prípade uplatnenia reklamácie
kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej
zmluvy.
Článok VIII.
Storno kúpnej zmluvy
- Kupujúci
má právo stornovať objednávku pri tovare, ktorý je štandardne zaradený v
ponuke predajcu do 24 hodín od odoslania objednávky a to bez storno
poplatku.
- Kupujúci
má právo stornovať objednávku aj pri tovare, ktorý si objednal "na
mieru" a predávajúci ho štandardne nemá v ponuke a to do 24 hodín,
resp. do momentu úhrady zálohovej platby zo strany kupujúceho.
- V
prípade, že kupujúci stornuje objednávku po úhrade zálohovej platby, berie
na vedomie, že zo strany predávajúceho mu môže byť naúčtovaný storno
poplatok vo výške 10 % z celkovej sumy objednaného tovaru (minimálne však
v sume 20 Eur) - a to predovšetkým v prípade, ak predávajúcemu vznikli
náklady na výrobu alebo zaobstaranie tovaru "na mieru"
podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre
jedného spotrebiteľa.
Článok IX.
Právo spotrebiteľa
vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
- Kupujúci
má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri
predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na
diaľku v platnom znení alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých
zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo
odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru.
Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo
odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
- Ak
chce kupujúci toto právo využiť, je povinný doručiť písomné odstúpenie od
kúpnej zmluvy najneskôr v posledný deň určenej lehoty na
kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú
prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená
v kontaktoch alebo ju zaslať formou
elektronickej pošty na adresu eshop@geranium.sk.
- Kupujúci
je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať formou poštovej
alebo kuriérskej zásielky (doporučene, nie na dobierku!) alebo doručiť
osobne nepoškodený a
nepoužitý predmet zmluvy, od ktorého odstupuje spolu so
všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, originálnym obalom
k výrobku, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu
bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa
odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona).
- Kupujúci
berie na vedomie, že pokiaľ ním vrátený tovar bude napr. poškodený,
opotrebovaný či čiastočne spotrebovaný alebo nebude vrátený vrátane
všetkého príslušenstva (záručný list, manuál, obal, originálne popisné
štítky výrobcu...), vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu
vynaložených nákladov spojených s uvedením tovaru do pôvodného stavu.
Nárok na náhradu týchto nákladov je predávajúci oprávnený jednostranne
započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Tieto náklady
predávajúceho môžu v niektorých prípadoch dosiahnuť aj plnú kúpnu
cenu tovaru.
- V prípade, že kupujúci zašle predávajúcemu späť tovar formou
dobierky, takýto tovar nebude zo strany predávajúceho prevzatý a kupujúci
znáša prípadnú škodu, ktorá na takomto tovare môže vzniknúť!
- Prevádzkovateľ
eshopu (predávajúci) vráti kupujúcemu zaplatené plnenie za tovar vrátane
nákladov na dopravu (platí len v prípade úplného odstúpenia od kúpnej
zmluvy), ktoré kupujúci pri vytvorení objednávky uhradil v zmysle
ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z. z. v platnom znení najneskôr do 14 dní
odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, nie však skôr ako je predávajúcemu
doručený tovar. To neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si
tovar vyzdvihne sám u kupujúceho.
- Náklady
na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ (kupujúci).
- Právo
na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú
vymedzené v § 7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z. z. v platnom
znení.
- Spotrebiteľ znáša
akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním
nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
Článok X.
Práva a povinnosti
zmluvných strán
- Za
zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci (spotrebiteľ).
- Kupujúci
je povinný:
- prevziať
objednaný tovar,
- zaplatiť
za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
- prekontrolovať
neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
- Predávajúci
je povinný:
- dodať
zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve
a v dohodnutej cene,
- spolu
s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty
k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, stručný
návod na výsadbu a starostlivosť o tovar v slovenskom jazyku (pri
tovaroch, ktorých charakter alebo povaha si to vyžaduje).
Článok XI.
Ochrana osobných
údajov
- Prevádzkovateľom
osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane
osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je spoločnosť GERANIUM,
s. r. o., (ďalej len: „prevádzkovateľ“).
- Kontaktné
údaje prevádzkovateľa sú:
- Osobnými
údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo
identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je
fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom
na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné
údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych
prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej,
kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.
- Prevádzkovateľ
spracováva osobné údaje, ktoré mu zákazník poskytol/la alebo osobné údaje,
ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia objednávky zákazníka.
- Prevádzkovateľ
spracováva identifikačné a kontaktné údaje zákazníka a údaje nutné pre
plnenie zmluvy, resp. objednávky zákazníka.
- Zákonným
dôvodom spracovania osobných údajov je:
- plnenie
zmluvy, resp. objednávky medzi zákazníkom a predávajúcim podľa § 13
ods. 1 písm. b) Zákona,
- oprávnený
záujem predávajúceho na poskytovaní priameho marketingu (najmä pre
zasielanie obchodných oznamov, ponúk a newsletterov) podľa § 13 ods. 1
písm. f) Zákona,
- súhlas
zákazníka so spracovaním osobných údajov pre účely poskytovania priameho
marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov, ponúk a newsletterov)
podľa § 13 ods. 1 písm. a) Zákona v prípade, ak nedošlo
k objednávke tovaru alebo služby.
- Účelom
spracovania osobných údajov je
- vybavenie
zákazníkovej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo
zmluvného vzťahu medzi zákazníkom a predávajúcim; pri objednávke sú
vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky
(meno a priezvisko, celá adresa, telefonický a emailový kontakt),
poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie
zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju
zo strany prevádzkovateľa plniť,
- zasielanie
obchodných oznamov a ponúk a výkon ďalších marketingových aktivít zo
strany predávajúceho.
- Zo
strany prevádzkovateľa nedochádza k automatickému individuálnemu
rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona.
- Prevádzkovateľ
uchováva osobné údaje:
- po
dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného
vzťahu medzi zákazníkom a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto
zmluvných vzťahov (po dobu max. 10 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu),
- po
dobu, než je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely
marketingu, najdlhšie však 10 rokov, ak sú osobné údaje spracovávané na
základe súhlasu.
- Po
uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje z
databázy vymaže.
- Ďalší
príjemcovia osobných údajov sú osoby:
- Podieľajúce
sa na dodávaní tovaru alebo služieb na základe zmluvy, resp. prijatej
objednávky. Konkrétne ide o spoločnosti:
- Slovenská Pošta, a. s.,
zaisťujúce služby
prevádzkovania eshopu a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním
eshopu, konkrétne ide o spoločnosti:
- WebHouse, s.r.o.
Paulínska 20
917 01 Trnava.
- Prevádzkovateľ
nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU)
alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích
krajinách sú poskytovatelia mailingových služieb / cloudových služieb.
- Za
podmienok stanovených v Zákone má zákazník:
- právo
na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona,
- právo
na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie
spracovania podľa § 24 Zákona,
- právo
na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona,
- právo
vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona,
- právo
na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona,
- právo
odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov a písomne ho zaslať na
adresu GERANIUM s.r.o., Semenárska 1, 922 03 Vrbové alebo elektronicky na
email eshop@geranium.sk.
- Zákazník
má ďalej právo podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov v
prípade ak sa domnieva, že bolo porušené jeho právo na ochranu osobných
údajov.
- Prevádzkovateľ
eshopu prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné
opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.
- Prevádzkovateľ
eshopu prijal technické opatrenia k zabezpečeniu dátových úložísk a
úložísk osobných údajov v elektronickej podobe, najmä, hesla do
administračného rozhrania eshopového systému, používania zabezpečeného
úložiska dát, pravidelnými zálohami systému.
- Prevádzkovateľ
eshopu prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené
osoby.
- Odoslaním
objednávky z internetového objednávkového formulára zákazník potvrdzuje,
že je oboznámený s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom
rozsahu prijíma.
- Na
znak súhlasu s podmienkami ochrany osobných údajov, zákazník zaškrtne
príslušné políčko v rámci vytvorenia internetovej objednávky. Zaškrtnutím
súhlasu zákazník potvrdzuje, že bol oboznámený s podmienkami ochrany
osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijíma.
- Prevádzkovateľ
eshopu je oprávnený tieto podmienky kedykoľvek zmeniť, pričom novú verziu
podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových
stránkach.
Článok XII.
Náhrada škody pri
neprevzatí tovaru
- Predávajúci
má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka)
v prípade, že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp.
neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po
výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal
v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť
uvedenú v Čl. X bod 2. písm. a), podľa ktorého je kupujúci povinný
prevziať objednaný tovar.
- Pri
určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým
dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru,
náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky, ako aj
všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej
objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
- Predávajúci
má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo
len z časti.
Článok XIII.
Záverečné ustanovenia
- Predávajúci
si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto Obchodné podmienky a
Reklamačné podmienky kedykoľvek podľa potreby, pričom novú aktuálnu verziu
musí vždy zverejniť na svojich internetových stránkach.
- V prípade
zmeny Obchodných podmienok alebo Reklamačných podmienok, sa riadi celý
proces nákupu prostredníctvom tých Obchodných podmienok, ktoré boli platné
v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na
internetovej stránke predávajúceho a zároveň sú kupujúcemu zaslané na jeho
e-mailovú adresu v momente vytvorenia objednávky.
- Neoddeliteľnou
súčasťou týchto Obchodných podmienok sú aj Reklamačné podmienky.
- Odoslaním
objednávky kupujúci prehlasuje, že si prečítal Obchodné podmienky
a súhlasí s nimi.
- Tieto
Obchodné podmienky a Reklamačné podmienky sú k dispozícií
v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim a zároveň sú
zverejnené na internetovej stránke eshopu.
- Pokiaľ
spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil
jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva,
má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak
predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie
do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č.
391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie
spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom eshopu je Slovenská obchodná
inšpekcia (soi.sk) alebo
iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia
sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej
republiky, pričom spotrebiteľ (kupujúci) má právo voľby obrátiť sa na
ktorýkoľvek z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských
sporov. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne
riešenie svojho sporu využiť platformu EÚ pre riešenie
sporov online. Informácie o poplatkoch za návrh nájde
spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho
riešenia sporov.
- Inak
neupravené vzťahy v týchto Obchodných podmienkach ako aj v ich
neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných
ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb. v znení neskorších
predpisov, Zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov,
Zákona č. 102/2014 Z. z. v znení neskorších predpisov, Zákona č.
122/2013 Z. z. v znení neskorších predpisov, Zákona č. 22/2004 Z. z.
v znení neskorších predpisov ako aj Zákona č. 513/1991 Z. z.
v znení neskorších predpisov.
Tieto Obchodné podmienky vrátane ich
neoddeliteľných súčastí sú zverejnené a platné od 28. septembra 2020 a použijú sa na
všetky objednávky doručované cez eshop od tohto dátumu.